What to do?

  • Idag har Staffan & Stefan namnsdag.

Idag fikade jag och mina 2 vänner ute på stan, det var himla längesen.
Trevligt var det.
Gårdagen var också himmelens rolig !
Kul att skratta lixom.

Nu har även lilla jag en digital kamera så nu kanske jag sätter in
lite mer & oftare bilder på min lilla blogg,
inte för att jag är någon duktig fotograf men det är ju mycket roligare
att tex läsa en bok med bilder än en bok utan bilder, tycker jag asså !
Hahaaaaaaaaa

Nyår ska firas i byn, fyfan va skönt !
Här får man bestämma sig för vilka man vill umgås med
och här slipper man stöta på puckon som man ofta annars gör i staden...
Så jag ser framemot detta nyår, som faaaaaan, Kiruna kan skita på sig.
Fast jag kommer inte ha nå fin kläder :( buhuuuuu.

Är föressten i min lilla by redan, Lotta & Sebbe sprang runt och slogs nyss.
Fan Fia komme kommer också hem till nyår, ett pucko jag tyvärr måste stå ut med :p
Imorgon kommer min kära storasyster hem också och lilla Saga och Shrek :p

När Nina, Tony,Fia & Saga kommer då...
DÅ är allt perfekt, då är typ mina allra käraste samlade.
UNDERBART !


Nu måste jag hitta någon som vill åka till Malmberget
med mig så jag får fortsätta pynta min kropp med gaddningar.
FYFAN VAD JAG LÄNGTAR !
Tänkt tatuera mig i pite på Left Hand Tattoo,
men man får boka igen 9 juli, så dom har fullt upp och så länge kan jag inte vänta !
Ska bara göra nått litet och oviktigt denna gång, bara för att jag måste få känna på den vibrerade nålen :D
Lotta potta vill spela spel, undra om jag ids?


Sötisen Saga blir fotad av Therese Sikku.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0