-Alla Hjärtans Dag....

oj Alla hjärtans dag... så romantiskt... IDAG ska man visa vilka man älskar,
endast idag, resten av året ska man inte göra de...så skynda...

jag stördde rosen blad från dörren till sovrummet där jag hade tänt ca 30 ljus....
de var så romantiskt !
näääe, inte fan har jag gjort de..
har bara skickat och fått några få söta sms,
klart man blir glad.. men ändå... denna dag är inget speciellt för mig..
jag var så uttråkad idag så nyss skrev jag två A4 sidor i min block..
känns bra så här på efterhand, facktiskt.
ska nog läsa de dom gånger jag inte kan somna på natten,
då jag bara tänker och tänker, ja då får jag läsa de varje kväll,
och kanske lägga till några saker i min lista... vi seeeeeer ju,
men jag hoppas på att få stryka allt i min lista !
den här listan är endast för mig själv.
skulle behöva en privat blogg, undra om man kan göra det här?
för ibland vill man skriva om saker som ingen annan ska få veta...
och de är jobbigt att skriva med penna, för jag skriver som en kråka.

less på den här låten nu -keep bleeding love
om nån förstår, hahahaaaaaaaa, emma vore hajja.
och nu får man ett så sött sms av sin käraste... tack tack.

jag behöver massa musik till denna dator ! ! ! men ingen vill ju skicka nått,
vill ha riktigt bra låtar !!!!! fasen oxå..
inte kommer man själv heller på nått man vill ladda ner... nej nej...

näe, kanske ska fortsätta klottra i mitt block,
känns så trist att alltid sita framför denna dumburk.

jaja, men hoppas att alla som tycker om denna dag få en fin upplevelse... eller nått i den stilen.

image111

Kommentarer
Postat av: emma

haha jag hajjar.. jag har nött sönder den nu också mig med. nu är den nästan riktigtk dålig hahaha

2008-02-14 @ 18:39:36
Postat av: mor

Du kan ju skriva i word och kanske spara den i en cd och gömma den nånstans...:-)
Vaffö svarar du inte i tellen? Ringde kanske vid halv 8 o sen vid halv 10 tror jag...vaffö vaffö vaffö göör hon på dette vise
Kraaam älskar dig...godnattifnatti
hälsa Dustin- Tony

2008-02-14 @ 21:39:33
Postat av: lillasyster

"i min block" haha, finnen i en sticker ut ibland :D

2008-02-15 @ 00:19:19
Postat av: lissabasskoff

haha oj, fattade inte först vad sonm var fel :D läste de om och om igen och insåg sen att oj, de skulle kanske vart mitt block :_D hhaaaaa

2008-02-15 @ 13:27:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0