-Fiiiiiiaaa

hoff, jag önskar att fia bodde här...
nära mig !
jag behöver hon...vi har alltid roligt,
när jag är med fia är jag alltid på bra humör,
om jag råkar va sur så skrattar hon bara åt mig å då blir jag glad... haha...
men jag vill, vill, vill, vill, vill att den där ungen ska bo nära mig !
kul på ett sätt att hon bor i pite att hälsa på hon å sånt.. men de går inte upp mot
hur bra de hade vart om hon bott här : )
ska fixa värsta jobbet åt hon här i stan så hon mååååååste flytta hit,
ett jobb där hon får jätte mkt pengar... japps, då kan hon inte tacka nej :P
jaja, nog snackat om de.. nu ska jag... göra nått... kanske kolla klart filmen...
-little man.


image87

Kommentarer
Postat av: mam

Hon kan ju bli eran hushållerska vetja! fast det där med bra lön....hm...hon får ju vara med dig!

2008-02-03 @ 19:44:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0