22 februari 2oo8 - lite senare

jahaaa, jag är helt klar nu... är bara jävligt hungrig..
finns kanske en rutten macka här i hemmet...
nästan inge mjölk heller... kaaaaanske ett glas...
mjölk är viktigt för mig... de är den godaste dryck jag vet !
utan mjölk, ingen lisa...
jag vill bara vara lite miljonär nu..
så jag får köpa lite saker jag vill ha... lite mat kanske oxå...
kul å jobba idag på tom mage :D nowe...
men men, jag får skylla mig själv, inge mer med de.

eftr varje dag jag jobbat så vill jag ha våran idé mer och mer verklig..
jag vill inte bli en sån som ångrar att man inte gjorde de och de..
om man inte ens försöker är de ju ännu mer dåligt.. lixxxxxom...
fast ingen tror så gör iaf vi de ! (?)
om man vill så kan man, de säger jag ännu en gång ! ! !

ska väl käka en rutten macka nu då.

  

Tack kära kossor för mjölken ni ger mig !



Justja, och så vill jag bara säga att jag är så glad för
att mommo & moffa är så pass friska som dom är...
För alla gamla har inte turen att vara så friska allt för länge...
Hoppas verkligen att dom får fortsätta vara så friska och krya som dom är...
Tack Gud ! : )

Kommentarer
Postat av: låttapåtta

Man kan om man vill, man vill om man kan :D heheee ett ordspråk tror jag. Vad är de ni ska hitta på nu då?

2008-02-22 @ 13:36:11
Postat av: mamma

ja som Gunde Svan sa. Ingenting är omöjligt ;-)

Kramar o god helg

2008-02-22 @ 14:36:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0