blä för byn nu.

hoff, jag är så förbannt less på att va i byn nu !
blä blä bläääää, vad skulle jag hit å göra? VA?!
nu känns de jobbigt att vara i detta förbbnade ruttna hus.

om jag inte var så feg så skulle jag vilja va ensam ute i en stuga i skogen,
men då är de ju så att jag är så mörkrädd när jag är ensam.
så de skulle sluta med att jag skulle dö, och dö vill jag inte.

de är så segt att vara här... jag känner mig så irri på en massa, blääääääääsch.
förstår mig inte på dig...

nu har jag ingen lust att återvända till byn efter detta besök käns de som..
den dagen ska då fia vara här,
då känns de bra.
åååh, jag saknar fia min lilla slyna...

näe, fyfan va förbannt tråkigt jag har de !
och jag gör de till tråkigt, å då blir de tråkigt,
men nu är jag oxå så jäkla trött,
har sovit ca.... 4-5 timmar inatt...
man kanske vore sova hos mommo å moffa, där sover jag alltid gott,
har fasen fått ont i ryggen efter inatt.
aj aj bibbi aj aj.

nu har jag lust att dra en supar ferre me fiiiiiiiaaaaaaaa i pitääääääääääääää...
vore skojjsigt.
hade jag haft körkort just nu så hade jag åkt.
kört gasn i bottn å brasat iväg,
sprit kan ju inte va så svårt att kirra fram.

nu skriver jag elldeles för mkt, och ska därför sluta skriva.
heipppppppppaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.

image113

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0