ett till inlägg idag... schysta?

tänkte bara säga att jag är så glad över att ha mina syskon,
och att jag är glad över precis hur dom är och glad över att vi alla
är bra poilers, snart kanske ninni och potto oxå kan va me varann heeeelt själva :D haha
men, jag har ändå världens bästaste syskon,
vad vore jag utan er?! nada !
alla verkar supa idag, eller? jaja, ha så kul då

 jag och min fullt normala syster,julen -07
nu så :) julen -07
älskade. julen -07
jag var poppis på jul afton... bög hand hehe julen-07 (vinkväll me mor och berko)
jag och mina systrar borstar gaddarna. ni är så söta mina hjärtan.
God morgon ! lotta och jag med Saga på morgonen, så mysigt !
och så avslutar vi med lite jul. lite människor från våran stora jul : ) julen -07

faaaaan jag börjar bli hungrig ! har bara druckit te idag och käkat finncrisp me ost och nyst hela jävla dagen.
och så har jag börjat känna smaker igen...
faaaaaan älskling jobbar imon oxå ! ! ! ;(
jag blir less på de.
men nu ska jag kolla fiiiiiilm.
skriver ändå mer imon :D hahahahaha ingen orkar väl läsa, men de skiiiter jag i,
de är min blogg, jag gör vad jag vill,
skriver vad jag vill, när jag vill :P

Kommentarer
Postat av: Nina

Jo mej läsa .P
Å vad fint hår jag hade på bilden, e bra me vålym mästare.DRICKEr kaffe utan mölk, funderar på att sätta fil,.eheheheh.Mej rinka dej sen aaa e bra

2008-02-02 @ 12:19:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0