hej, jag heter lisa

nu äter jag en banab, de är gott..
skulle ju vart ledig idag, men så ringde dom och
frågade om ja kunde jobba idag 15.oo-20.oo.. först tänkte jag säga nej,
men då såg jag pengar framför mig så de  blidde ett ja : )

näe, inte blev de nån målning igår T var och tränade vid sju tiden,
sen låg vi bara å snackade å svamlade..
MEN vi letade iaf efter nyckeln,
kollade fan överallt, och den blev ej återfunnen, så irriterande !
nån kan väl iaf säga om det är fågel fisk eller fjäril?!
de är ju helt otroligt att man ska tappa bort nycklar.. faaaaaan..

har sovit gott inatt...
skönt när man fått in bra sovtider...
vaknade ju o7:3o idag, de är otroligt skönt och bra
med tanke på att man är ledig..
eller, nu är jag ju inte de nå mer...

jajajajjjaaaa, ville ju umgs med mina syskon idag...
men men, lite får man väl offra..

image128
Jag gillar inte Musse, han ska alltid vara bäst och veta allt,
han är en sån smartgroda,
en jävla besserwisser,
sen hånar han bara sina knäppa kompisar..
Så egentligen skulle det vart en bild på Musse Pigg
som korsfäst,
men den bilden funkade inte att ladda upp...
Så då visar jag här en bild på Musse i sitt sanna jag,
när han är som malligast...

Kommentarer
Postat av: mamma

Kloka flickan, det var ett bra beslut att svara ja!
Det är så man blir en populär arbetskraft, tackar man nej så snabbt just när man börjat jobba...så kan man säga by- by jobb:-)

2008-02-26 @ 09:37:21
Postat av: låttapåtta

jag hatar musse! och kajsa!

2008-02-26 @ 17:40:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0