hejhej, hemskt mkt hej

man blir lite besviken på dig ibalnd.

såg nyss en film, "nina frisk" den var lite rolig,
hon var flygvärdinna, de hade vart ganska kul och skönt att vara de ändå,
då var de som att jobbet blir ens liv, då slipper man ju tänka på en massa andra saker..
ååååh va skönt de hade vart att bara skita i allt.
sticka iväg...
bara packa sin väska och dra och lämmna allt, byta nummer,
de är nog nått jag hade kunnat göra,
för jag är så störd.

jag är less på att folk säger en massa skit, utan att våga säga de till rätt personer...
ja man har ju sett hur det går med folk som ljuger..
dom står ensamma kvar till sist...
jag vet att jag inte är själv så bra.. men de finns värre.
ibland förstår jag verkligen inte inte människor.

så här sa dom i filmen i slutet, de var så bra:
-Nina, vi har aldrig haft en mamma, vi har bara en Jill..
hon har prioriterat honom i första hand hela livet, för hon tycker han är viktigast...

yesyes... nu ska jag sluta skriva en massa skiiiiit



föressten blir jag så impad av folk som har en åsikt om en sak och håller fast vid det,
men som kan ändra sig om de visar sig att de var fel....
jag kan säga en sak och mena de för stunden, sen tänker jag på de och
så kommer jag på att, oj jag tänkte visst fel, så tycker jag inte alls de...
åååååh, idag är en sån dag som jag har lust att skrika på alla och fråga
vad fan dom håller på med och hur fan dom kan säga och göra en massa skit...
ibland vill jag verkligen bara bort..

Kommentarer
Postat av: peka

nää, du kan nog inte bara sticka din mammagris :P

2008-02-02 @ 18:36:49
Postat av: lissabasskoff

njaa, men man kan ju ta me sig mor :D

2008-02-02 @ 22:02:52
Postat av: mam

hiii, vart ska vi? Jag hänkar med :-)

2008-02-03 @ 11:02:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0