hejsan hoppsan...där var de en groda som hoppa..

hahahaaaaaaaa, Fifan va folk kan va löjliga...
hoho, kul att man får skratta åt vissa... hoho hahahaaaaaa...
tur att jag hade min nyktra spion i björkis ;P haha
jag känner mig så stolt över min nyktra spion.
folk verkar ju...ja jag vet inte...
men nog kan man själv oxå på fyllan,
men inte så där va?
alltså, så där överdrivet och gör sånna saker?
beter sig som om... jaa.... hohojj...
nääe, tacka vet jag vårt gäng, muhaaaahaaaaa



 näe, nu vet jag inte vad jag ska skriva igen..
joo, igår volume mastrade jag hela mitt hår, haha de blev lite fränt,
tycker jag själv då, men jag tror inte så många andra tycker de :D
men jag gillade de iaf : P



jo har drömmt en massa sjuka och lite hemska drömar inatt,
trodde de va påriiiikt... inte kul...
imorse när jag höll på att vakna så måste jag drömt att jag låg i sängen
och höll på att vakna, så kännde jag en hand på min rygg å trodde de va min älskling,
så vaknade jag påriktigt och insåg : NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ, han är inte här ;(
då blidde jag lessen i ögat...
jaja, nu skiter jag i de här å ska snart pysa å käka frulle efter min snurre,
sen pysa in i duschen, sen klä på mig å allt de där,
sen pysa ner till syrran med mina snygga skor som minst 75% av kirunas kvinnliga befolkning har..

image100

Kommentarer
Postat av: Ninni

Detvar nog flickans hand.......................

2008-02-11 @ 10:36:00
Postat av: N

jo jag skrämmer fan mig själv...

2008-02-11 @ 10:36:32
Postat av: Morsan

antar att du hört nå skitsnack, men dom ska man inte tro på- o jag läser att du inte gör det heller eftersom du har en privat spion:-)
Puss o kram jag älskar dig...längtar tills du kommer på fredag...för ni kommer väl allihopa!!!

2008-02-11 @ 14:30:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0