knallkork.

ååh måste snart ta mig ork att städa och diska...
jaa, vi är verklgen två grisar i denna tvåa..
men Dustin är ändå mer gris än jag... så de så !



jaaaaajaaaa, vai niiiiin... jo men att min storesyrra och lilla Saga var här nyss...
de tyckte jag var roligt, men ungen spydde 3 ggr på mig, men de gööör inget.
ninni kom med lite micro mat å LOKA, citron... men de hade inte behövts de där me lokan,
eftersom älskling köpte 24 pack med sånna för nån dag sen.. hihiiiiiiiiiiiiiiiii

jag vill färga mitt hår... men jag vet itne riktigt vilken färg,
antingen som jag brukar + en fet ljus slinga i nånstanns..
eller lite ljusare brunt med ljusare slingor, eller nått..
men tror jag gör de första alternativet, nästa alternativ tar jag nog till sommaren...
jo, så ska jag göra...
men jag är oxå så jävla less på mitt hår, de är så tråkigt...
kanske ska göra hokus pokus långt hår? roligt, men lite jobbigt oxå.. men fint ändå :D
jajjjaaaaaaaa.... ska vänta ut min snus så ska jag börja städa.....
har ju ändå inget vettigare för mig.

upside down.

Kommentarer
Postat av: Ninni

Vi kan ju ha färgafton här nån dag vettja?:D

2008-02-05 @ 16:41:52
URL: http://ninokalainen.blogg.se
Postat av: pikkusysteri

Maggan och Ida hade färgafton idag :P först skulle bara ida färga håret, men sen fick maggan ryck å sprang å köpte färg hon också, hon skulle göra en slinga nånstans också ;P hehe

2008-02-05 @ 18:15:24
Postat av: peka

jag vill meeeeeeee färga. kom hit å hjälp mig vettja!

2008-02-05 @ 19:04:36
Postat av: Anonym

Ååååå vad det skulle vara trevligt att se era naturliga hår färger, Lisa din egen färg var ju jätte fin, sån där ljus brun, fast kanske det ändrats med åren ...vem vet, ingen som vet...

2008-02-05 @ 20:07:33
Postat av: liiiissaaa

haha, jaaa nina de kanske vi kan, men jag tror itne du kan hjälpa mig med håret så jag får de som jag vill... hehe.. men peka du kan få va me på våran färgafton när du tar dig hitåt :D

2008-02-05 @ 21:15:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0