lite allt möjligt

alltså, jag undrar vart fan våra tvättstuge nycklar är!?(undra varsifrån man fått sin senilighet?!?!??! mamma och mommo ska inte känna sig träffade...... )
när vi målade så hängde dom vid dörren på en av gängorna jag
MINNS att jag tog ner dom,
sen vill jag minnas att jag lade dom i en kökslåda..
eller på en stol?
näe, dom är spårlöst försvunna !
och jag och min tönt går omkring med smutsiga kläder
och luktar skit..
vi ska måla klart sista varvet idag (ja vi vore gjort de för länge sen, men vi har haft så mkt annat viktigt för oss :p) ska leta efter nycklarna ORDENTLIGT idag eller imorgon när allt är i ordning i köket...
så kanske dom dyker upp..
känns som om dom slängts ner till helvetet och brunnit upp..
men ändå känns det som att dom bara ligger under ett papper eller nått...
jaja, jag är iaf i STORT behov av att tvätta kläder,
var ju för fasen t om att ha jäkla kjol idag i denna kyla,
sa till empan att jag kände mig som en tös idag.. för jag känner mig som en tös idag.

jaa, har vart me min emma idag och vi har haft skojjsigt tycker jag..
gled på stan en sväng, satt på brända, delade på en cola och snackade en massa !
våran plan låter så jävla bra !
men idag känndes de som att jag var mest intresserad, vissa dagar har de vart E som verkat mest inttresserad,
men i grund och botten vet jag att vi är lika intresserade av de här, och båda vi har viljan.
Miaa är oxå med, men hon ser man inte allt för ofta :( finns fackiskt stunder då jag saknar hon :D haha
men detta SKALL SKE !

Fia min babe ringde mig idag, hon påminnde mig om en plan vi haft länge,
de ska vi utföra snart nångång, krävs bara en liten summa pengar.
men vi ska göra de iaf, fia ringde för att berätta vilken super idé hon fått !
hahahaaaa
miaa skulle vara ett hjälpmedel till våran lilla plan..
sen snackade vi en massa annat kuligt :D
saknar fiaaaaaaaaaa... hon är så där bäst på ett speciellt sätt.
well well what can I tell?

Kom på nyss att jag även saknar mina kära systrar och min kära systerdotter...
Saga är så underbar, hon är världens mysigaste bebis,
jag är rädd at hon inte ska tycka om mig när hon blir stor, hehe
men hoppas att hojn ska gilla mig lite iaf =)
imorgon har jag planerat att min lediga dag skall jag ägna åt mina systrar och saga.
Fick även mamma längtan när vi talades vid på telefonen idag...
efter sista visiten i byn känns det som att jag kan prata mer med mamma på ett annat sätt,
de känns bra.
Jag är så lycklig för min familj och mina vänner jag har...
man ska inte ta något för givet, som man ofta kan göra...
men jag hoppas att dom vänner jag har nu alltid kommer finnas så här nära mig,
hoppas att jag och mina syskon och mor oxå alltid kan vara så här nära varanndra..
jaja, ska inte bli sentimental nu..
men jag är facktiskt överlycklig för människorna som finns i mitt liv.

nu tycker jag att T ska komma hem så vi kan måla klart de där förbannade köket !

image127
OBS ! det är inte jag på bilden.

En grymt bra låt som jag först nu upptäckte.

Julie Miller - All my tears
.When I go, don't cry for me 
In my Father's arms I'll be
The wounds this world left on my soul
Will all be healed and I'll be whole.
Sun and moon will be replaced
With the light of Jesus' face
And I will not be ashamed
For my Savior knows my name.

En del av texten från låten,
blev helt kär i denna låt...
Döden är ändå vackert på något sätt,
speciellt om man tänker på den på nått vackert sätt...
Denna låt bör lyssnas av er.
Texten är very good gummi snodd..

jajja, nu har jag skrivit för mkt igen,
so, very nice fågelbajs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0