MAT !

jag är fan hungrig !
och de har jag all rätt att vara..
åt en macka till frulle (och mjölk såklart !), ett äpple hos ninni,
sen lagade min syster mat oxå, nå pasta gratäng med kyckling filé paprika och vad de nu fanns i...
en sak glömde tyvärr min syster tilllägga... kryddor, haha de va lite synd för maten var god, annars så där :P
och sen är de så att när jag är så här hungrig på kvällskvisten så fantiserar jag jämmt om den goda maten vi käkade i sthlm... på en mongolisk resturang.. har lust att ta ett flyg dit bara för att äta haha



så nu är jag hungrig igen, herrajumala jag kan verkligen äta som en jävla häst...
allt som är gott.. är ju så... gott !
jag önskar att jag var ungefär somJamie Oliver och kunde laga soppa på en spik... typ...
han är ju verkligen duktig på de han gör..
"nu gör jag så och så för då får maten en sån smak..." osv osv..
lite som han hade jag väl kunnat vara... laga nyttig och god mat,
hur bra hade inte de vart?
jaja, man måste väl lära sig lite oxå, för mkt snack och för lite verkstad...
men jag är verkligen hungrig nu och måste kolla vad för tråkigt jag ska äta...
typ en macka... booooooriiiing....



Han skulle gärna få va min personliga kock ! : )

Kommentarer
Postat av: peka

min med!!

2008-02-12 @ 19:12:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0