så är det.

jahapp, de gick bra idag.. lite segt så man hann bli seg...
men jag kan tro att de kan vara fart och fläkt där med... : )
har hängt lite me emma nyss, var tvungen att följa med hon till ett ställe,
de var visst jätte viktigt att jag följde med,
men ändå satt jag bara i bilen och väntade, hehe
men jag satt ju ändå där som moraliskt stöd.. eller nått.. hihiiiiii
oxh våran ide ska fan inte vara en ide resten av livet, visst bryyyydar? neeeeee

men justja, igår lekte vi frisör här hema hos mig, jag emma och miaa...
vi färgade hår och miaa klippte oss...
och nu har jag ganska kort hår, ska jag tala om för er...
men jag är nöjd, känns bara lite mer tomt än vanligt på bakskallen...
miaa är så duktig me saxen :)

jaja, nu måste jag käka nått innan jag dör !
för jag har bara ätit en macka å mjölk idag...
defenitift för lite benna i mig vill jag tala om...
har sååån skallabank nu så jag tror jag dör...
hej då
.
bara för att jag har lite att göra så härmar jag emma och miaa... :P
röker du? nee, eller bara nångågn om jag är päisä
snusar du? ja föfasen
skolkar du? nje
gör du frukosten själv? jaja
har du suttit i rätten? jaa, satt där en gång en liten stund
har du slagit ner någon? aah kanske lite
har du pussat någon av samma kön? jaaa, mamma.. å mina kompisar hehe
har du varit på strippklubb? nix pix
vad gör du när du blöder näsblod? när jag väl gör de så sätter jag papper i näsan och huvudet bakåt..tror jag
när grät du sist? söndag
vem kan du prata om allt med? fia och emma.. och me mina systrar och tony om de mesta.
har du solglasögon? si si, ett par fula
skriv en mening på engelska: it´s really good to hear your voice sayin my name it sounds so sweet
vem pussade du senast? Tony, Dustin, Älskling
vem kramade du senats? men Tonka
vad är din högsta önskan just nu? jag vill att våran ide ska gå.. och sen så vill jag ha pengar muhaha
vad heter din hårspray du använder nu? got2be 
vem gillar du? jaaaa en masssssaaaaaaaaa.. men gillar tony på ett välidt speciellt sätt =)
vilken färg har du på tröjan du har på dig? har ingen tröja på mig ;) men ett vitt linne
känner du någon som heter niklas? neee fan, tönt namn ju å jag känner inga töntar, haha
har du bärbar data? jajje, men den har min lillasyster snott
är du blyg? men jaa, inte roligt
vad tänker du på just nu? tänkte på att de är tråkigt att vara blyg, men när man är full är de ju en helt annan femma.

väldigt intresannt detta med

Kommentarer
Postat av: Miaa

just ja hur gick det första dagen på jobbet?
träffaru nån av dom där?? hehe

2008-02-21 @ 00:39:30
URL: http://actioonradar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0