skrapa, skrapa, skrapa loss

jahaja, lördag... alla är å partar i björkliden, alla utom vi.. typ..
men jag är så jävla less på den där förbannade alkoholen så de inte är sant !
har kollat på alkisarna i stan på deras jävla parkbänkar.. fyfan !
man kan facktiskt bli sån,
och det vill inte jag...
man har ju som alkisgener i sig från båda hållen...
sen har jag tänkt på hur mkt alkoholen har förstört i mitt liv..
nej nej, alkohol är inte bra.

nu har vi städat fint här hemma...
vi två grisar i en svinstia...



och jag är så förbannat glad över mina skor som jag fick av min mor igår ! ! !
TUSEN MILJONER TACK TILL VÄRLDENS BÄSTASTE MODER !

image96
Vi har nog den snällaste mamman som finns !

Kommentarer
Postat av: ninni

mamma börjar säkert grina.eller får tårar i ögonen.hahahahaa

2008-02-09 @ 20:30:48
Postat av: Anonym

Lisa, jag älskar dig åxå jätte mkt! Jag blir så glad när jag nångång lyckas göra nåt så ni är glada o nöjda! Det är en underbar känsla!
Jadu Ninni- du har så rätt så...fast dom andra tårarna har knappt hunnit torka- kom just från din bloogg:-) Hooojjjja vad jag längtar efer er---hoppas det blir att ni alla kan komma nästa helg!

2008-02-10 @ 15:36:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0