söndag är det idag, för den som inte vet deeeeeeeeee

jaha, då var de söndag... alltså är det måndag imorgon.. sen tisdag... och så vidare..
ihelg har de bara vart lugna puckar fyfasen va skönt !
igår spelade jag och min älskade tönt monopol på datorn
till klockan 3 på natta, de var roligt som tusan...
nu vet jag inte vad jag ska skriiiiiiiiva...

image97

imorgon ska jag försöka vakna tidigt, ninni får väcka mig..
så ska jag ta min feta röv och promenera med mina nya underbara skor
ner till planerna och vara en bra syster och moster...haha...
hoppas jag får ett väntat samtal denna vecka... då skulle jag bli så förbannat överlycklig !!!
sen hoppas jag en till sak..... hah, men den tänker jag inte skriva hära...

jaja, hoppas alla som supit i helgen haft roligt och så hoppas jag verkligen att
alla ni är så jävla bakis nu och har fet ångest :D haha
jaajaaaaaa, de var allt för idag... tror jag.

image98
fräsch snubbe....

Kommentarer
Postat av: ninni

hehe ja ångest har säkert dom som kraschat sina skotrar.hehehehehehe mej ratta

2008-02-10 @ 18:38:02
Postat av: peka

jag är tyvärr inte bakis..

2008-02-10 @ 19:06:03
Postat av: lill´sis :P

Monopol på datorn? :P Har ni ett spel eller är de på internet?

2008-02-10 @ 22:46:01
Postat av: lisssaaaaaa

dukti peka inke bakis : P vi har monopol på datorn som speeeeel... jaaa dom med kraschade skotrar är säkert jätte glada
: P

2008-02-11 @ 09:23:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0