tummen upp för byn nu.

jahaja, då var den efterlänktade söndagen kommen.
igår var en bra dag iaf... till slut,
igår är jag glad att jag åkte hit, idag med för den delen.
sov sååååå jävla gott inatt så jag är så glad !
enda stunden med morsan ihelg var igår kväll/natt när jag mor och lotta
låg i sängen och pratade en massa om en massa...
de var trevligt, jag tycker om min mama mkt.

idag vaknade jag 08:04,
steg upp, kollade tv och gosat med saga och troja.
slumrade lite på soffan mellan halv tio och tio.

igår var de bastu, tog en bastu öl oxå, de var gott.
hade även besök av två norskar igår...
Kaldon och som vanligt hade han med sig en ny kvinna...
hon var väldigt speciell...
hon stank tydligen sprit och var almännt knäpp...
Nina och Johan ville inte dela med sig av sin bebis till den baby galna token.
jaja...
blev en lyckad helg tillslut : )
jag är glad.
och de ska bli så otroligt skönt å roligt att komma hem till min älskling igen ! ! !
de är konstigt hur man kan sakna en tönt så mkt.
bölar väl igen när jag kramar han...
vi får seeeeee...
nu krullar lottis mitt hår och jag ska göra de på hon sen oxå...
sen ska vi gå ut på promenix, jag och mina systrar iaf.....

hade roliiiiiigt igår iaf.... hejhej.

image114
Lotta, Saga, Mamma och jag... jag och lotta har lekt me kameran så vi har ganska mkt smink på oss, hehe

image116
Mor och Dotter, Syster och Systerdotter =)

image117
Moster1 och Saga

image118
helt plötsligt skulle ninni slå lotta me tidiningen,
de började med att hon skulle visa nå skor lotta kunde köpa men...
Nina hade ju en tidning som man kan slå med.. såklart hon slog då...

image119
Fighten fortsatte och sen sa Nina till Saga att man itne ska göra så som hon nyss gjort...
Jaja, de får vara de för idag...

Kommentarer
Postat av: mamma

Har ni mixat med bilderna, det ser ju ut som om jag
har klädnypor i nacken :-)
Kraaaaaaam

2008-02-18 @ 14:26:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0