de enda jag vill haaaaa det är choklad, choklad, choklad, choklad........

-ljusbrun eller mörk spelar ingen roll, bara de är chooooooklad.. haha

ååååh, jag köpte igår 3 små choklad kakor för 10:- åt två igår
och åt den bästa till sist-kexchokladen, ååååh jag önskar att de hade vart en stor kesch chokla....
den lilla biten gick ju åt på ett naffs... grrrr...

idag vaknade jag tio i tio, så trodde jag min älskling skulle ligga brevid, men inte !
den jäveln hade redan stigit upp, men sen kom han å krama på miiiiiiig...
ååh, nu är han ledig ända till måndag, jag blir så glad ! ! ! : )

disken är försvunnen... bra jobbat !
faaaan måste ju boka tvättstuga oxå.. de börjar bli tomt i garderoben...
jag försöker komma på nå att skriva men de enda som kommer i min hjärna är kexchoklaaaaaaad...
jaaa jag börjar bli fet, men jag ska börja träna.. behöver bara en kick. kanske.
säger som emma de är ju inge fel med att va tjock, mullig eller knubbig, eller så,
men jag vill absolut inte vara de !
för då skulle jag verkligen inte trivas med mig själv, de är nog som de redan är.

såg nyss att jag fått ett sött å fint sms av någon . tack ! : )

Nina, ring mig !
och alla andra som vill ringa, men Nina, RING :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0