jag hade en gång en båt....

jag hade en gång en kompis som jag kunde prata med om allt,
om allt mellan himmel och jord...
vi kunde prata hela nätterna igenom,
det fanns som alltid något att prata om,
det blev aldrig pinsam tystnad..
vi berättade om våra liv,
hur allt vart...
så då kunde man som förstå varann varför man var som man var
och varför man gjort saker som man gjort...
vi pratade om saker som var viktiga och saker som var mindre viktiga och saker som inte var viktiga alls...
jaaa.. de var en kompis de : )


nu kan jag inte sova, ska inte dricka så mkt shark så sent på kvällen...
haft jävligt kul idag med mina små kära kusiner emma och miaa iaf : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0