redan övertrött?

idag har jag vart med emma hela dagen !
de började med att vi gick på parkskolan, datorerna ville inte riktigt fungera,
och ingen av de där två damerna var där så dom kunde hjälpa oss..
så vi for till emmas hem, hos hennes mors hem,
vi skulle så stort skriva sånnt där brev, meeeeeen vad gick snett?
vi gick snett, vi började med massa annat.. kolla bilder och snacka skit...
sen lockade jag emmas hår, jag tycker de lev lite fint,
men hon tyckte hon såg ut som en kärring...
jajja, sen blidde jag hungrig och ville äta... ville äta fetto mat men då sa emma att jag är så fet så fet så fet som en gris och tyckte inte jag skulle äta de, hon sa att jag såg ut som damerna i "feed" och tyckte jag vore åka på bantningsläger, sen sa hon att om jag kör en bil så ser man det, för bilen lutar helt å hållet mot vänster då...
jaadå, så snäll vän har jag...
nääe, nu ljög jag facktiskt, så elak var emma inte mot mig : ) muhaha

kom till mig, lirade lite gitarr hjälte, PLÖTSLIGT plingade de på dörren,
ni kan aldrig gissa vilka de var ! ! !
de var spice girls ! wow lixom !
näe, inte då, de var Min lillasyster och Maggan,
en glad överrasskning för min del må jag siga.
Di där små jäntorna hade så mkt på hjärtat som dom bara var tvungna att berätta till nån mer.. haha
jaa, visst får man skratta, dom är så roliga..
och maggan är riktigt rolig, HENNES kille måste va lycklig : ) haha..
Ja jag blev iaf glad över att dom kom å hälsade på mig...
imon ska jag oxå va med emma.. vi måste kirra de här nu.
eller jag måste iaf kirra de här med de andra, jag står inte ut längre...
sen måste jag nog kolla upp en sak på stan... och emma måste följa mig på staaaaaaan en sväng.
justja, jag har ju massa present kort, men jag har inte så stor lust att handla nått sånt nu,
känns som att de alltid är samma jävla kläder året om i denn stad.

Jag vill åka slalom, men INTE i mesiga Olos, hoff, kan man finna tråkigare backar?
jag vill till Levi, de är en backe som heter duga !
Ja till och med så stor så jag och en kompis åkte vilse där en gång, haha...
de är s härligt att åka slalom på våren hela dagen, sen fika lite då och då...
mmm me like..
längtar till våren som fasen, synd att man inte har en värsting skoter som alla andra, men man får nöja sig med var man har.. en skruttig lynx och en skruttig et... jiiihooo.... eller så inte..
 en av mina gamla lärare sa en gång efter att ha sett mig köra skoter att han tyckte att jag skulle ha en lite sportigare maskin... de tycker jag med, och nu märkte jag att den där meningen blev lite fel..
men jag är dålig på att säga och skriva meningar rätt.. de är inte så lätt, åhå, rimma kan jag ! :)
men på tal om slalom så tycker jag de är som mkt tuffare att åka snowboard, men jag tebbade en gång,
och jag bokstavligen rullade ner för backen.. herregud de är ju skit svårt !
kan man lära en gammal hund att sitta?
om jag är den gamla hunden så går det troligtvis inte...
och nu skriver jag så mkt goja så jag tror jag år uinvägsinfektion.
snaaaart ska jag få kramas, om några dagar....
de är inte mitt fel att jag jämt måste ha kramar och pussar och en massa närhet...
de är skönt att va ensam ibland, men inte allt för ofta och allt för länge, de är inte min grej.
men jag tycker iaf att jag har världens sötaste kille.

Vi ska gifta oss, om 3 veckor i Las Vegas, de visste ni inte?
Tony vann en resa dit och en massa pengar så vi passar på att gifta oss då oxå...
Innan ungen kommer om 7månader..eller ska jag säg ungarna ?! barnmorskan tror de är tvillingar.. Sen ska vi bygga hus i karhuniemi till sommaren så ungen(arna) kan va ute och leka utan att man ska vara rädd om barnet(nen) alldels för mkt...
Vi ska ha tvåvånings hus, lagomstort med ganska många rum, sen kommer det vara en källare där vi har bastu, tvättstuga, lite hobby rum och sånt... ser verkligen fram emot de !
Vi kommer inte jobba på sommaren, bara fixa klart med huset så de blir perfekt och klart innan sommaren är över.
justja, skulle ju fråga pappa om kari kan mura för vi ska ha en fin och speciell va fan heter de?
en sån man kan elda i?
helvete.. kamin!   ?
jaja... de här börjar gå för långt nu, är jag redan övertrött?
näe, nu får jag sluta svamla och glo lite tv ist...
tro inte allt jag skriver, jag är en mytoman-obotlig lögnare.

Kommentarer
Postat av: tant emma

jag tycker du var lite elak.. nu framstår ju jag som en riktigt bitch! och det är jag ju inte.. jag låtsas ju mest..fan :P

2008-01-22 @ 22:33:47
Postat av: lissabasskoff

nääerå, jag skrev ju sen att de inte var sant :D

2008-01-22 @ 23:37:23
Postat av: tant emma

inte ALLT jaaaa. men jaja jag får väl vara en bitch.. det verkar rätt fränt ändå :D

2008-01-22 @ 23:42:55
Postat av: Morsan

naae Emma den titeln matchr inte dig:-)
Du Lisa...öpenn spis heter det, en ka´min är typ av järn..(tror jag)

Kram, krama Emma åsså fr mig

2008-01-23 @ 08:40:22
Postat av: jag igen

öppen spis
(inte 2 n)

2008-01-23 @ 08:41:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0