så kan de gå

hoff, inatt har jag drömt en massa sjuka saker...
drömde oxå att Dustin dog !
minns inte drömmen precis, men han var död iaf,
och de var så hemskt !
sen vaknade jag och kollade höger om mig så såg jag att han levde,
de var en sån lättnad, för i drömmen hade jag panik och trodde de var påriktigt.

efter helgen drar jag nog hem till byn,
om inget dyker upp...
imorgon LOVAR jag att jag ska ringa....
Imorgon är dagen som man ska ringa... jepps..
nixpix, nu ska jag nog gå och käka frulle och duscha... sen städa och få bort alla dessa förbannade lådor !
JAH !



Ninni skickade den här bilden till mig.. nu mig ha den häääär !

Kommentarer
Postat av: Morsan

Du är så välkommen så...byta av Lotta ifall hon smiter från valparna...
Kraaam

2008-01-10 @ 07:42:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0