sugar baby love

ååååh, vaken ännu.. känner mig päisä...
jag emma och miaa vakar..
vi har glidit omkring på stan kollat runt... jag har druckit 6 enegrgi drycker,
hjärtat känns tungt, andningen börjar bli så där,
jag kanske dör idag.. vem vet?
kanske är min sista dag på jorden,
förlåt alla för allt dumt jag gjort, förlåt mig fader för jag har syndat...
jag ska iaf göra ett kors i min nacke, de har jag bestämt nu,
och de känns som rätt, de ska va ett kors där...
för när jag var liten trodde jag jätte mkt på Gud och de där,
men efter sommaren 2oo4 så ändrades det litegrann, rätt mkt föressten
och jag tror fortfarande, men inte lika mkt, så jag vill ha den symbolen på min kropp... så de så !
nu känner jag mig löjlig, och jag och emma börjar väl bli lite känslosamma nu,
så där som att man är full, ja...
miaa den tönten spelar gitarr hjälte, hon är väldigt begåvad för att de ska va första gången för hon...
ja allt har en första gång....
nu sa emma älskar dig, och jag vet inte vem hon sa de till, hoppas hon sa de till mig,
för hon är så söt och rar...
jaha nu gördxe jag visst i syne och hon sa "jag pissar snart"
men sen sa hon att hon älskar mig iaf...
hoff nu får jag ta och sluta skriva tönt saker, för nu är jag töntig...
jag spydde nyss för att jag fick way to much sugar i min big body...
heeeeeeeerrrååååååååååååååå!

jag vill inte se ljuset idag.

Kommentarer
Postat av: Morsan

Vad är det du svamlar lilla älskling? Har du tryckt i dig energy drinkar- med bara den drycken el. blandat med nåt? Dom kan vara farliga vet ja

Kramar, jag älskar dig

2008-01-14 @ 10:30:19
Postat av: ni

man ska inte riickka för mycke energidryck dåligt för hjärtat faktiskt!

2008-01-14 @ 11:26:33
Postat av: lillasyster

Va fint med ett kors :D jag vill också tatuera mig, men ag har ingen aning om vad jag vill ha, haha.. jag ska inte härma dig som jag ofta brukar göra, ets jag inte har en egen hjärna att tänka med, inga egna åsikter, jag kan inte tänka själv, jag måste veta vad andra tycker om saker och ting. Kan inte bestämma över nåt själv. Det är därför jag härmar, för jag vet inte bättre själv :P haha måste komma på nåt jag vill göra.. Heippa :D

2008-01-15 @ 15:32:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0