when you say nothing at all

nu väntar jag på att mitt hår ska bli lite mer torrt så jag och emma kan gå till parkskolan,
som vi nu skulle ha gjort för lääänge sen, men bättre sent än aldrig.
igår var de en massa folk här å fikade å sånt..
Dustins mor och far kom med gardiner och smörgås tårta.
Jag gjorde ju oxå tårta, men våar fan inte smaka på den,
tror inte den är nå god, och för de andra så gillar jag inte tårta,
de är inte min grejj..
Jajja, nuhar vi iaf gardiner uppsatta, känns mkt mer hemtrevligt.
fast ska ta å stryka köks och tv-rumsgardinerna,
strykte sovrumms gardinerna igår...
den här disken vi har nu vill inte jag ta !
men någon har redan lovat att diska den : )
så bra för mig..
inatt kunde jag inte somna, fast jag jävla vaknade så tidigt igår...
gick å la mig vid 21 och trodde jag skulle sommna, men ikket,
då steg jag upp vid 23 och var uppe till ca 00,
då la jag mig i sängen och försökte somna, gick sådär...
men somnade i af tillslut...
jag ville bara ha en kram av min älskling, men han sov så sött,
inte ids man väcka han då inte,
men jag tryckte mig så nära han som möjligt ändå,
för jag bheövde närheten, och så somnade jag ganska fort efter de..
nääe, nu ska jag gå och kirra mitt hår så vi kan dra.
See ya !

Kommentarer
Postat av: Morsan

Tummen upp för dig o Emma!
Ja just, det är nog mkt som behövs i ett nytt hem,
Får
komma med nåt då o då till er nya bo...

2008-01-22 @ 13:30:53
Postat av: Ninni

oo spännande som du vet är jag frälst i gardiner och krukor =)

2008-01-22 @ 17:50:12
URL: http://ninokalainen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0