Äntligen hemma

Nu har jag äntligen ett hem som börjar kännas som ett hem...
Igår (natt, blev klar vid 2 tiden med sängen sen somnade jag vid 3 och upp klockan 6 och är ännu vaken, mysko.) 
och idag har vi fixat och donat...
Dustins Mor & Far har hjälpt oss med allt idag, fin fint !
Vi har bara bott här i över ett halv år, men - bättre sent än aldrig.
Det var verkligen på tiden att börja fixa här hemma ;P
Nu kommer det inte vara lika skämmigt när nån hälsar på...
Tv rummet är ännu som vanligt, fast nya gardiner har jag minsann köpt, L ska bara sy upp dom till
oss så kan vi använda dom : )
En ny soffa & skrivbord ska väl vara nästa större inköp, längtar som tusan :D
Förra veckan var Tony, jag Richard och Anna på IKEA, fyfan va roligt det var !
Första 5 minuterna där var T & R som två jobbiga ungar som inte alls ville vara där,
men det gick bra tillslut och dom erkände att det var liiiiite kul ändå när vi var klara .
Anna och jag ville ett tag hitta hårda verktyg och klubba ner dom..
Men som sagt så blev dom duktiga pojkar sen så vi slapp spöa dom : P

Jaja, jag är i af lycklig över att få en början av ett fint hem .
Nästa löning åker jag till IKEA igen, fyfan vad jag längtar :D

Nu ska jag kolla film med min tönt . <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0