fel lisa, det är fel !

Vad ska jag göra ?
Vad ska jag göra ?
Vad ska jag göra ?

Tror jag går och sätter mig i korvkiosken snart och stannar där tills jag blir snäll igen.

Näe men att jag tror att jag behöver isoleras.
Eller varför inte en resa ut i de blå ?
Skulle vara skönt att åka och se världen helt ensam,
men grejen med de är ju att jag aldrig hade klarat av de : ) haha
Men skönt skulle det vara i af.... Några timmar dårå..

En annan sak jag skulle behöva är att någon talar om för mig
exakt vad jag känner och tänker och tycker, så där egentligen .
För ibland känns allt sååå fel !
Jag känner mig inte behövd nå mer.
Allt jag gör blir ändå bara fel.
Tänkte tillbaka på en mattebok jag hade i grundskolan,
rähnade en gång jätte många tal och var så stolt över mig själv
för att jag klarade det på egen hand, trodde jag.
Sen kom läraren och sa att allt jag gjort var fel.
Det är så allt känns hela tiden för mig.

Allt känns prima - utanför staden Kiruna .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0