min börs 2 !

Min kära börs är hos kära polisen, ska hämta den idag, fyfan vilken lättnad !
Så det finns kanske bra människor ibland i af, men antar att alla lösa pengar är borta,
men det gör som inget ändå, eller klart det skulle va bra om pengarna var kvar,
men det tvivlar jag på.
Sen det konstiga var att när jag anmälde den försvunnen så sa dom att
"Vi hör av oss om den kommer in"
Jaha? Mor rang dit idag och den var där....
Men jag är bara glad att min kära börs är tillbaka : )
Hoppas verkligen att allt finns kvar !

Skulle på stan eller nått med Nina ?
Har inga pengara tt ringa eller skriva, men bad Fia kirra det, men Ninni svarade inte...
Bajs unge

Tusen tack till den underbara människa som lämmnade in min börs !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0