Pite Dragway

I fredags åkte vi till Pite, jag Tont, Kim & Tina...
Började med stress, så mycket stress så vi glömde våran väska,
kom på det när vi var nånstanns mellan stan och svappis, så det var bara att vända
tillbaka och hämta den.
Kom fram vid 22-23 tiden tror jag, jag drack bara 2 öl, och det var duktigt av mig tycker jag : )
På lördag åkte vi och kollade Pite dragway, fyfan va roligt det är !
Så jäkla grymt, om man står där vi dtarten när dom största bilarna kör så
vibrerar det i kroppen, så fräsigt !
Vilka lkud oxå, man blir ju... glad, haha ;P
Hade stekande underbart väder och hela halva gänget var samlat,
plötsligt fick jag en chock, Tom !
Han bor numera i Skeleffteå och kom och festade med oss.
Fia min Fia Fia fick jag oxå vara med, fyfan va roligt :D
Tommen och Fia fick sova över i våran ruttna äckliga stuga.
Jag och Fia var sist vakna på lördagen och hade fan svinkul, vi retade Tony, fast det minns
han nog inte, för han halvsov...
Vi var fasen jätte elaka och hade jätte roligt :D
Vi hånade han bla för gamla flammor och sånt, han skämdes nog en del när
2 tuffingar som jag och Fia retade han, hahaaaaaaaaa...
"Men sluuuutaaaa... ;( "
Dogge och Therese var oxå med, hälsade på dom två svängar oxå, jävlar vad Ella blivit stor,
men förbannat söt som förr var hon ju oxå : )

Näe, nu kommer jag inte på vad jag ska skriva.
Haft jäkla roligt, enda är att jagär bankrutt nu, vilket jag visste skulle ske, men ändå :(
Får leva på vatten och nudlar i två veckor, och så måste jag sluta snusa i två veckor med hehe
Näe, ska bli kul och se när/om Fia och Tina lägger upp sina bilder nånstanns...

Sen så har jag mama längtan, vill till mama, frågade om jag fick flytta hem igen och bli hons barn igen och
gå om alla klasser i Karre, hon sa att jag fick de...
Jag vill till MIN MOR NU ! ! !


Kommentarer
Postat av: mor

...;´)..svälj mina ögorna blir plöta..sakanr åsså dig/kram jag älskar dig

2008-07-15 @ 23:47:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0