röra på fläsket lite

sov kanske 4 timmar inatt, men vart pigg som tusan hela dan på jobbet !
har nyss tagit en låååååång fet promenad med lillasyster, de var skönt,
så här i efterhand, fyfan vad otränad man är !
ingen kondis alls !
måste börja röra på arslet lite oftare så man håller sig lite i form livet ut...
snart ska jag ner till R & A och kolla in hur deras tapeter blidde och deras möbler och sånt,
roligt.
men att vehetere... längesen jag var med lotta, tror jag...
jag vill ha en vovve nu...
jaja, nu orkar jag inge mer, eller jo,
hoppas jag somnar tidigare idag...

Go´ kväll !

Gamla bilder fann jag på Lottas dator, hahaaaaaa

Kommentarer
Postat av: Nina

Ja du känner kanske Nina lite grann iaf. :)

2008-07-19 @ 20:07:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0