slösa

Idag har jag ångest, kunde först inte ens stiga upp och kolla på mina nya saker,
då är det illa.
Jag tror jag har livs ångest.
Känns som att allt står stilla i mitt liv medans alla andras bara rullar på.
Har mystiska tankar om allt och inget, tänker så mycket så jag inte ens törs
säga hälften av mina knas tankar.
Det känns verkligen som om någon håller mig i fötterna uppochner som en död hare,
som om någon skakat om allting, och att inget hamnat på plats igen efter den lilla jordbävningen.

Idag känns det som att det inte gör något om någon kör över mig eller
om någon försöker skjuta en älg, men träffar mig istället, känns som, liiiika...
Näe, riktigt så känner jag inte, men ibland skulle det bara vara så skönt att´fly från sin egen kropp.

Berko frågade om jag jobbade ihelg, så sa jag nääää...
så sa hon men då är det bara att du tar tåget hit på fredag, jag hämtar dig på stationen.
Skulle vara skönt att fly vardagen igen, men jag är tyvärr rätt så bankrutt, som vanligt,
Slösa ska jag döpa om mig till.


Kommentarer
Postat av: Nina

Ja testade ringa för att höra vad du köpt men du svara icke, kanske bajsade du.men då har alltså handlat mycket ?.....Jag och saga vore åka med dej.

2008-07-31 @ 17:09:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0