söt som socker

ja herreGud, vad fan ska man göra?
klockan är snart halv ett och jag är inte sova trött...
ska upp halv 6, börjar 7.. men det löser sig.

känns som att min puls är uppe i miljoner slag/sekund...
har fortfarande lust att slå sönder något ! ! !
eller slå mig själv med ett jävla träd i skallen så jag svimmar eller nått..
undra om det skulle vara skönt att ligga i koma i några veckor?
alltså, utan att man sedan skulle ha några skador...
jag tror jag hade velat vara nersövd i två veckor i af.
slippa allt en liten stund...
fast allra hellst hade jag velat vara ensam på en öde ö i kanske en månad,
sen när man vart ensam så länge måste man ju ha kommit på vad
som betyder och inte betyder något här i livet.
renska skallen.
fast får lite panik här när jag tänker att jag ska sova helt ensam ute på
en öde ö... jag som knappt vågar sova ensam här i lägneheten...

är ännu rädd för min läskiga mardröm med gamlingarna...
T sa att jag hade stigit upp när jag vaknade ur min hemska dröm och sagt
att jag drömt en mardröm..
minns det nu när han sa de... haha tönt jag.

dagens höjdpunkt var när jag fick träffa Nina och Saga en sväng,
tror dom gav mig extra krafter så jag orkade jobba resten av kvällen.
fast förlåt för att jag var så seg så ni hann bli blöta :P
men som sagt, ni är ju inte gjorda av socker, fast ni är söt som socker : )

dumpa mig...
dumpa mig i en soptunna och låt mig
ligga där .


en vanlig mening för mig ; jag förstår inte .

Kommentarer
Postat av: Nina

Nä en vanlig mening för dej :stäng dööööööörrren!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2008-07-19 @ 09:10:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0