tjohej

Fan, jag glömde köpa ett refil kort.
Har ont i min vänstra tumme, tror jag råkade riva upp ett nagelband där igår...
Aj aj aj, stackars mig.

Har fan inte duschat håret sen...fredag :D
Jag vet, jag är en riktig lortgris !
Men Tony sa igår att han älskar mig i af fast jag stinker lite ibland : P
Vette tusan vad jag ska skriva, men har tråkigt och ska alldeles strax börja städa, ordentligt !
Var på staden en sväng med s-syster och lilla Saga, åååh Saga är så söt, lilla sessan.

Kanske kanske inte jag och min gullegris drar iväg imon ?
Vore roligt och så.
Du och Jag Tönten .

Näe, jag har inget vettigt att skriva.

Kommentarer
Postat av: peka

Äsch vafan ska man duscha hela tiden för?

För att alla andra tycker det?

Finns dom som bara tvättar håret varannan vecka, inte tror jag dom stinker skit ändå!

2008-07-03 @ 21:30:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0