29 juni 2oo8

Festival helgen och fyllan är äntligen över.
Fredagen var svin kul och lördagen var inte allt för rolig,
endast innan vi for upp på stan och själva festival området.
Tack vänner och familj för en fin fin helg, nu ska jag isolera mig här hemma
och hoppas att ingen ser mig på några år.

Idag har jag vart hos moster med min familj och sedan var jag mor och Lotta
på coop, vi hade fan svin kul :D

Jag hatar dig för att jag aldrig kommer komma upp till din nivå,
hatar dig för att du verkade vara så bra,
hatar dig för att jag aldrig kommer få platsen jag förtjänar,
hatar dig för att jag varenda jävla dag måste jämnföra mig med dig,
hatar dig för att jag känner mig som världens sämsta när jag vet att
du var här först och tog för mkt...

Alla mina nära och kära gör så att jag får livslust,
men den minsta person jag känner ger mig
extra livslust, Saga, hon är fan bäst .

L ä r  d i g  a t t  f ö r s t å  m i g .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0