bomben .

Jaha, här fick man en massa kommentarer om min rosa blogg : )
Syster N som kirrar.
Tack, sommrigt och glatt, och rosa framförallt ; )
Svart vart ju trist som faaaaaasen....

Idag funkade äntligen våran special bomb !
Vilken jädra smäll de vart !
Fint var det med.
Sånt gillar jag.

Nu är jag ledig ända till söndag, sen är det sommarjobba som gäller ända fram till
17 augusti. Ser inte framemot det... MEN det är ju pengar det handlar om,
så jag är med i af : P
Måste kolla bättre efter något braigare och roligare jobb till hösten.
Vad ska jag hitta på?
Jag kan tänka mig allt från "flick" jobb till att vara svart som rymden när man slutar för dagen.
Tycker det är roligt att grisa ner sig så där :D
Så ser man verkligen att man arbetat....hehe
Några förslag vart man kan söka och finna jobb i Kiruna?

Jaja, Tack för idag.


min nya profil bild för tillfället .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0