bullshit shitbull

Inatt drömde jag som vanligt en massa konstiga drömmar..
En av dom var att Saga var en liten liten bebis, och ibland var det som att
jag fått en egen liten bebis.
Jaja, skulle byta bajs blöja på hon en gång i drömmen så hade hon skitit ut
ett lite konstigt bajs, jag sa till Nina:
- Kolla, det ser ut som att hon har bajsat ut en sallad.
-Jaaa... sa Nina..
Sen såg jag något ännu mer märkligt, hon hade skitit ut ett helt äpple i sin blöja, som hon bara fått några tuggor av, så sa jag till Nina:
-Men Niiina....
Så skämdes hon lite, haha...

Sen drömde jag oxå att jag sov till klockan fyra på dagen, sen när jag steg upp och trodde klockan var max 11,
så var den minsann 16 om några minuter, hade min mobil i tv rummet, så jag har inte fuskat och vetat va klockan var : P

Alltså, vi la oss vid 2 tiden på natten och jag vaknade klockan 16 och T steg just upp.
Snacka om att man var sliten från helgen : )

Kommentarer
Postat av: Ninna

Hon bajsade faktiskt ett äpple idag..

2008-06-24 @ 14:02:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0