Korv och Makaroner (+100liter mjölk)

Nu har jag vart på språng på stan med lilla Emma.
Stress shoppat inför ovädrets festivalen i Kiruna...

Kommer nämnligen inte ha tid för det resten av veckan.
Jaja, tog såklart hundra år att finna något.

Men ändå slösade jag typ 1500, billigt tycker jag.
Skulle åkt till Lule med grabbarna idag, men vi försovde oss,

och jag orkade inte stressa och låta dom vänta på mig, så jag blidde kvar.

Där finns det iaf liiiiite mer att välja på än i denna lilla sketna hålan...

Jävla skit Kiruna säger jag då ännu en gång.
Men ändå kan man fan inte lämmna detta ställe.

Det är något som är mystiskt.

Nu ska jag tillaga makarona la korven... Mmm, korv och makkisar,

men det är fan så gott :D


Lär mig laga mat någon !

Något simpelt, gott och lite nyttigt....

Ge mig något annat recept än korv och makaroner och sånt : )


Kul läsning va? ;P hahaaaaa

Kommentarer
Postat av: lottabecca

Det var lätt att läsa på nåt sätt ;P och idag köpte jag en bh som passar bra till sån där klänning som vi har :D det kostade mig 169kr, men nu är de problemet löst

2008-06-25 @ 22:12:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0