ojsan hoppsan

Alltså, människorna i den här staden?
Vad fan är de för fel på er?
Har ni inga egna liv så ni måste snacka skit om andra?
Folk jag inte ens känner berättar om mitt liv,
jaha och hur vet ni det?
För ni känner ju mig så jävla bra...
Snacka är det enda ni verkar kunna.

Var på mommas en sväng på lördag,
gick ett varv där och kollade om de fanns någon man kännde,
men fanns ingen där,
men de fanns visst folk som tydligen känner mig jävligt bra där,
gick förbi ett bord där det satt några brudar,
en av dom kollade på mig med stora ögon och pekade på mig
och viskade snabbt något till komisen, så glodde dom på mig...
Var visst några av dom som även snackat om mig,
som jag fick veta idag...
Jaja, jag bryr mig egenligen inte,
men det är inte kul med folk som hittar på saker om en,
en ni inte ens känner.
Ni vet inget om mig och vad som har hänt i mitt liv,
så ni har ingen rätt att göra så.

Snö i Kiruna idag, klart Gud straffar denna stad efs de bor så många idioter här ; )

Kommentarer
Postat av: mamma

En sak är då säker när folk pratar om en; DU ÄR EN MYCKET INTRESSANT PERSON ;-)...åsså finns det ju kanske såna som letar på bloggen o kanske känner dig till utseendet o sen är det ju bara att läsa om dig...inte vet jag, tänkte bara...men du gör rätt, inte bry dig..fast det är förargande

2008-06-11 @ 10:31:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0