psssst

Aaaaj, jag har ont i min rygg.
Jäkla, den small inte igår,
ska tebba den idag igen, med en ny stubin.

Inatt har jag och Emma kört flygplan,
ingen av oss kunde flyga, men jag klarade att lyfta,
men inte att landa, vi kraschade...
Sen sa vi ;
-Det är nog därför det tar så länge att bli pilot, hehe

Sen var jag , Nina och Emma och klättrade i någon grotta
och stenar, så samlade vi på konstiga saker, så kom
en elak gubbe och tog våra saker så skadade han Emma
eller mördade hon, då blev jag arg
och slog han och knuffade ner han från berget och han dog nog.
Jag är ju mördare i mina drömmar.
Men det är ju bara när mina nära blir skadade :D

Sen har T knockat mig i skallen inatt,
vet inte om vi krockade me skallarna eller om han
slog till mig med armbågen..
Såg just att det blidde en liten bula....
Jaja, det var allt för nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0