rast.

Nu har jag rast, 30 minuter... inte mkt att hurra för, men så illa är det ju inte heller : )
Bläddrade i en tidning idag, lustigt nog så hittade jag en sida vars man kunde läsa till
massör, eller spa-teraput, en 8 veckors lång kurs, men det kostar, hur mkt vet jag inte ännu,
ska kolla in den där internet sidan.
Det var som lite roligt med tanke på gårdagen tankar,
att jag skulle få veta lite av min framtid och sånt, så pang poff
hittar jag en utbildning, bara så där.

Idag har jag för övrigt en dålig dag, vill bara ligga i min säng och fundera
på allt och inget, det är en stor hobby i mitt liv, att filosofiera :D
Sen känns det så trist att det blir skit väder till festivalen, eller på lördag hade dom
lovat lite sol och ehla 12+ grader ! De ni !
Efter den här helgen ska vi dra till IKEA, tror R & A och skulle hänga på,
kan bli riktigt roligt : )
Jag ser mer fram emot IKEA helgen än den här festival helgen.

Nix pix, nu ska jag vila min stackars rygg.
Kan ingen komma och ge mig lite massage?

Kommentarer
Postat av: lottabecca

För några dagar sen låg jag och filosoferade om framtiden, om vad jag ska göra av mitt liv.. men tyvärr har jag inte kommit fram till något, och inte fått nån sån där "uppenbarelse" som du :D haha

2008-06-25 @ 22:10:11
Postat av: Anonym

du får gärna öva dig påmig haha

2008-06-26 @ 06:12:14
URL: http://emmajosefins.blogg.se/
Postat av: mamma

Varför inte skippa Kirunafestivalen o hoppa direkt på Ikea idén!!! Då har ni mkt mer att handla för...

Intressant det där att du dan efter råkade på en annons om massör kurs! Är det slumpen eller ödet?

Om du verkligen vill utbilda dig till det så hjälper jag dig...tänk , du kunde kombinera en massage institut + sån här samtals terapi grjsimojs;-)

2008-06-26 @ 15:28:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0