en härlig helg i grannlandet

N O R G E

Jahaja, på fredagen den 30/5 åkte vi till Norge,
resan började med skratt, haha.
Fint väder ute, trevligt att åka bil....
Åååh, jag vet inte vad jag ska skriva....
Har haft en jäkligt trevlig helg...
Vart ute mest hela tiden i det fin fina vädret,
där var det till och med halvgrönt.
Jag och Emma har kommit på att naturen är mkt mer
intressant och spännande än allt som visas på TV... hahaaaa..
Vi har vart på en massa äventyr bland vatten, träd och berg.
Matat dom bäääande fåren, Emma försökte klappa renar från bilen,
men misslyckades tyvärr.
Ätit, det har vi oxå gjor minsann, muhahhaaaa
Äh, sätter in lite bilder ist.


Tusen bilder blev det visst... inte så lite...
Emma & jag har vart på en massa upptäcksfärder,
och vi har en del kvar där att göra....
Jag hade en väldigt rolig och trevlig helg med härliga männsikor.
Tack !

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ja, det såg jättehärligt ut, och vad fina bilder !!!

Kram på dig ;-)

2008-06-02 @ 20:00:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0