en massa folk

två dagars fylla... jäkligt slitet för min del...
johan sa igår att vi börjar bli gammla nu...
efs vi är så lugna nu förtiden.... bra tycker nog byns mammor...

alla är i byn. rooooooligt...
teres och dogges bebis var jäkla liten och jäkla söt !

jaja, igår drack alla, till och med min storasyster !
det var fan längesen, över ett år sen vi festade tillsammans, de ni !
men de va roligt igår iaf...
roligt och bra folk...
blve liiiiite irri en sväng, men men... så kan de ju vara...

nu ska jag fan inte dricka förrän till sommaren...
nästa helg blir en romantisk helg.. haha...

igår körde jag och fia skoter, vi har fan alltid kul !
jag vet inte vad jag ska skriva förutom att jag älskar påsken. synd att det är så jävla kallt bara...

jo, igår när vi skulle hem så trodde jag fan att vi skulle dö,
det var så jävla kallt !!!!! typ 100 minus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0