Grattis Mommo !

åååh, imorgon är det fredag !
Då ska vi till byn !
VARA FULL !
de var fan längesen sist för mig...
så nu jävvlar !!! :D
fast vi 3 kan inte åka förrän efter ca 18 snåret... aj aj...
men vissa får ju börja drivcka i bilen...
ska bli så skönt å slippa denna stad ett tag...
måste förbi 5sekunder och hämta mina täckisar i merta..

Och idag fyller mommo 83 år, eller 38, som hon själv hellst hade velat...
Rang hon nyss, vi pratade på...
Mommo är så bäst, världens bästaste mommo !
Roligaste, sötaste tanten jag vet !
Tacka Gud att hon och moffa är så pass friska som dom är !
Jaja, Grattis till mommen idag, hoppas vi får fira hon 100 ggr till, minst .

image133

måste bara tilllägga att iss jobbarkläderna är så fula, haha, men jävligt bekväa iaf : P
jaja heipps

Kommentarer
Postat av: Anonym

och kom ihåg de där med skoter osv o öl.....tycker jag..och Saga :(

2008-03-06 @ 16:16:35
Postat av: liissaaaa

näe. ska inte bli nå skoter körning/åkning med alkohowlen..

2008-03-06 @ 18:46:06
Postat av: mamma

just det, det tucker jag å ....Troja o Zeke åsså
Jag älskar dig ATT DU VET DEN!

2008-03-07 @ 07:09:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0