hej du glade skithög

mhmm.. vaknade kloclan nio idag... fyfan va jag har sovit gott... mmm grrrr..
Ja, vad ska jag säga?
jag är ett lejon... stark,ståtlig och orubblig, så länge inte nån skjuter sömnpilar på mig..
hahaaaaaaa...
näe, jag skojja baah... lalallaa
ihelg ska jag vara full, det var längesen, så nu tycker jag att jag får vara päisä..
sen lääääär de ju ta et bra tag tills jag super till igen. så de så.
vi ska till byn... karre you know..
men kommer nog inte att sätta foten i merta alls...
nääe, jobbiiigt..

igår tvättade vi våran 25 kilos tvätt... vi är så duktiga .
Nu har vi iaf bokat en ny tvätt tid redan till nästa vecka så vi slipper gå omkring lortiga :P
jaja, längtar till helgen iaf..
tro om jag törs ringa emma nu?
joo, hon vore va vaken...
men jag vill baka socker kaka ! ! !

Kommentarer
Postat av: mamma

Nog kommer ni väl hit åsså, på lördag iaf el söndag...:´-I

2008-03-05 @ 10:10:34
Postat av: lisssaaaaaaah

näe, tror ikke de,, kansje.. mkt möjligt, men knappast troligt

2008-03-05 @ 10:16:48
Postat av: Anonym

sup och var glad

2008-03-05 @ 10:17:35
URL: http://bournetobe.blogg.se
Postat av: låttapåtta

jag letade just recept på muffins :D haha

2008-03-05 @ 10:19:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0