jajaja jojojobababa

igår när jag gick och la mig var jag svin trött,
men sen när man lägger sig i sängen så hade man visst
en miljon tankar så man inte kunde somna...
tänkte verkligen på allt mellan himmel och jord...

ibland vet jag verkligen inte vad jag ska ta mig till..
jag är så velig, kan man säga så?

nog hade jag velat ha en liten bebis nu,
men ändå inte...
för ungen kommer ju inte alltid vara en bebba, haha..
då tänker jag att man ska ha ansvar för en till människa oxå, resten av sitt liv !
och den tanken är jävligt skrämmande !
en dag ska jag ha barn, men inte ännu...
kan ju knappt ta hand om mig själv nu, eheeeeeeeeeeeeeeeeee .

och så ska man jobba idag, 14-21 . bra med pengar förståss,
men det är så att jag ska vara på våning två idag igen,
och det är inte alls samma som på våning 1,
där vet jag vad alla gamlingar heter,
och man har ju som lärt sig lite mer hur dom fungerar..
och med gamlingarna på våning 2 är det helt annat ! ! !
känns som lite svårare att lära sig om dom...
sen när jag har skitskor på jobbet oxå så är det facktiskt jätte hemskt,
när man slutar är fötterna helt blödiga och ryggen värker,
mina foppatofflor är ju nere på delfinen... eller det är där dom vore vara
men när jag var där för att hämta dom var dom borta... jätteroligt ! eller inte.
men men, det är sånt här man får ta...
man får ju pengar iaf : )
man kan ju inte börja på topp. . .
nej nej, en sak vet jag då, jag ska absolut inte bli kvar med gamlingarna alldeles för länge,
man hör hur alla klagar och jag vill inte klaga, jag ska hitta nått bättre .
jaah ! så är de !

image137

Kommentarer
Postat av: mamma

Vad ni är söta ni 2 ;-)

2008-03-14 @ 08:04:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0