no milk

nu ska jag berätta lite om min dag på jobbet..
började som sagt 14, slutade 21...
allt började lungt och vanligt, bla bla bla...
sen när jag och en tjej hjälpte en tant så bötjade det svartna för mina ögon,
jag kokade som en potatis, svettades överallt, på armar ben, fingrar tår, näsa..
överallt !
sen kände jag att jag mådde lite illa, höll på att spy,
satte mig ner på golvet för att inte svimma...
men de hjälpte inte så mkt, så jag tog min rast och vilade,
var alldeles blek i ansiktet,
frös som en istapp..men sen blev de bättre, så de var ingen fara, men skumt var det .
sen var det en herre där som försökte rymma, ja, säkert hundra ggr,
han försökte och försökte, sen när vi skulle byta kläder på han kuta han iväg halvnaken
för att åter igen rymma... och där kan man åka på en smäll...
sen var det catfight !
en dam satt så snällt å rart och plötsligt hoppar en annan tant på hon och börjar skrika och slå henne i ansiktet,
innan jag kom emellan så hann den andra, offret få in en smäll på den andra tanten..
sen senare (tanten som slogs) börjar hala sig efter golvet med stjärten,
nyps på oss och drar en efter benen...
jaaa, det var några av dagens händelser.. lite kul kan man visst ha där ändå :D
hahaaaaa

nu är jag hemma , har vräkt i mig två mackor och tre chips, men har fan INGEN jäkla mjölk,
det gör ont i mitt hjärta när jag vet att det inte finns någon mjölk i mitt kylskåp...
utan mjölk vore jag inget, haha hoho hihi...

hoppas dom inte ber mig joba ihelg... då blir jag lessen....
nu ska jag kolla runt på internätet, sen kolla om de finns nå skojj på tv,
men jag tvivlar på de...
åååh, sen ska jag göra po´con !
ingen mjölk  ;(

Kommentarer
Postat av: ninna

dom där tanterna som fightades..det är du och jag om 60 år på ett gamlinghem.....

2008-03-13 @ 21:45:20
Postat av: mamma

Hmm, det där med att det svartnade för ögonen o svettningar och svimfärdig-... hade du ont någonstans då?
Eller hade du gett f-n i att äta nåt?
Skulle ha ringt dig nu på momangen klockan 8 på morgonen, men du har tur, har tomt på refilen..ringer dig senare
Kraam

2008-03-14 @ 08:01:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0