+ R.I.P +

ska bara tillägga att det var en lite jobbig dag på jobbet igår...
en gumma dog, r.i.p...
inte för att jag ens kännde hon,
men när dom sa till mig att, nu har hon gått bort...
då gjorde de ont i mig och fick tillbaka dom där känslorna
från när Jonas dog, så jag sprang in på toa å bölade lite..
men jag tror inte att nån märkte de, som tur var..
jag trodde att jag "kommit över" de där,
att dom där gråt attackerna var borta..
Jag saknar iaf Jonas, varför skulle han dö?
han var ju för fan bara lika gammal som jag...
Önskar att han fortfarande levde och fick ha roligt med oss..
Jaja, men han har det säkert bra där han är nu...
Sov Gott Våran Kära Vän .

image135

Kommentarer
Postat av: Nina

När jag var på toa nyss och hängde tvätt innan jag satt emig vid datorn nynnande jag på "himlen är oskyldigt blå" och tänkte på Jonas faktiskt.

2008-03-12 @ 14:36:27
Postat av: MIaa

uuch va hemskt.

2008-03-12 @ 17:37:17
URL: http://actioonradar.blogg.se
Postat av: lisa

jaa, tankarna kommer ibland . .

2008-03-12 @ 22:58:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0