sen kväll med richard

hejhopp.
idag har jag vart sängliggande hela dagen... ganska skönt ändå..
men jag kom på nu senare att jag skulle ju umgås med mina systrar idag...
förlåt förlåt men jag har vart ett fyllesvin.

ja, de började ju som sagt med att vi tittade på melodifestivalen...
de ena bjöd på de andra... alkohol.. när flaskan väl står på
bordet är det näst intill omöjligt att inte ta sig en slurk..
de lät hemskt att säga de där..usch och fy på mig .
men jag har facktiskt vart skötsam på den senaste tiden
och jag är ännu lite ung, så då kan man väl få...
och så kommer man säääääkert dricka till nästa helg med...
fyfan, 3 helgers supande på rad !
FYFAN !
men efter nästa helg så får det fan vara nog, påriktigt.
har ingen lust alls att dricka till helgen, men vafan, de är ju påsk.

jaja, tillbaka tillgårdagen, senare kom de en till kille hit
och han lurade med T på krogen, jag blev arg...
jag och Richard blev kvar, vi snackade en massa gojja...
när det bara är jag och han så pratar vi om en massa värdsliga saker....
de är roligt...
jaja, vi övertalade lotta och marcus att komma, dom kom efter ett bra tag,
vi hade en trevlig hemma fest och blev rätt så packade... vissa iaf... som jag....haha
senare kirrade vi ännu mer sprit, en dunk... aaaaaoutch...
där small de till som fan...
först när vi fick dunken så tyckte jag och R att de där var väl lite väl lite?
snåljåp.
haha oonej, det var nog alldeles lagom och ganska mkt...
haha.
men vi hade iaf roligt, var så kul att man fick lära känna Marcus litegrann iaf...
eller, ja, nu är de så att jag ändå inte minns så mkt... men ändå :D
man såg iaf att lotta och marcus var riktigt kära och passar väldigt bra ihop...
men jag ska oxå tala om för er att jag tyckte det var äckligt att se min lillasyster pussa en kille,
haha hon är ju min lilla lillasyster.... hon kan inte pussas...haha

saknade min älskling under natten...han sov inte ens hemma...
men de märkte jag inte förrän jag vaknade, hahaaaaaaa....
då kan jag tala om för er att jag blev otroligt förbannad,
men det var ingen fara, allt var i sin ordning...typ..
han blev rädd för mig när jag ringde och...mordhotade han..
haha, stackarn vågade inte komma hem, jag var ju arg och de första jag såg var en
flaska på bordet så jag hade skrikit nått i stil med;
"när du kommer hem ska jag fan slå en jävla flaska i ditt huvud"
jaa, jag är så snäll... haha, men jag var facktiskt arg och då kan vad som hellst komma från min mun..
jag väckte R och vi hade lite bakis samtal i sängen och sen bestämde jag mig för att vi skulle hämta hem
min fyllebjön....
han var hos johanna och där hade de vart en massa folk på efterfest och tönten hade somnat dit,
känndes bra efs han var hos en av mina vänner iaf, haha...
och jag var riktigt päisä när jag vaknade och där hade dom tre femmor,
så jag tog mig en sluring och mådde lite bättre...
var iaf kul att få träffa johanna och jessica, har inte umgåtts med dom på år och dar,
men det ska de bli ändring på...

och nu undrar T hur mkt jag skriver egentligen, och det undrar jag med,
för nu har jag skrivit på tok för mkt igen....
men jag hade ändå jävligt roligt igår, tack go vänner och go syster för en
frän hemma kväll :D haha

och fia, jag tror kanske inte att jag kommer imon, kom på att det är lite tomt i plånkan :P haha
men de tämnkte jag inte på tidigare idagm,
men jag tänkte så här att vi ses ju ändå i byn :)
och nina, jag ville facktiskt inte att saga skulle se mig så här,
fast hon är liten och kanske inte förstår, men jag tänkte att det är bäst att jag inte visar mig så här
för min favorit systerdotter :D
jaja, nu klart slut....

har vart sängliggandes hela dagen...
jag älskar dig så jävla mkt tony, tack för att du finns.

Kommentarer
Postat av: låttapåtta

Jaa de var trevligt att vara med er :D de var ju ett tag sen

2008-03-17 @ 09:13:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0