voi helvete .

jag vore fans ova nu, klockan är ju natt !
hojj hemska värld, lisa kan inte vara vaken längre än efter midnatt, då får hon paniiiik.

jajjaa, ska väl inte klaga, finns facktiskt männskor som inte ens har tak över huvudet
och mat för dagen.

nu saknar jag en tönt som vi kan kalla ises,
ises är sofia, haha man kan ju inte säga sofia,
hon heter inte SOfia hon heter FIA.
och det är min fia ...
saknar min lilla fis kompis...
här för ett tag sen brukade vi börja fjärta när vi inte träffats pålänge,
och de är facktiskt sant, haha...
jag och fia har alltid roligt, verkligen altid,
hoppas du min vän kommer till påsken, då ska vi ha så roligt !
du och jag i våran söta by, de kan ju knappast bli bättre...
nowe..

men men, nu ska gammel kärringen gå och lägga sig brevid sin man,
eller tönt...

fast först ska jag berätta att jag väldigt ofta håller på att säga så här när min tönt trögar sig:
-vad är de jag har gift mig med?
men jag kommer på mig i sista stund, jag är fan inte gift....
jaja, sova var det...
sova med min söta rara underbara... : )

hur kunde JAG bli en sån här tönt?

och fia, jag tycker verkligen du ska göra hål i snoken igen, de var som din grej.

image136
detta var som ett tag sen... men ändå lika bäst : P

Kommentarer
Postat av: Nina

Har Fia inte hål i snoken mer?tjurringen?jo det var ju Fia

2008-03-13 @ 10:10:41
Postat av: fiiisfiiia

saknar dig åsså, jo ja ska fasen göra de snart, gillade den skarpt:Phaha

2008-03-13 @ 20:40:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0