alldeles bra

Jag väntar på att några filmer ska bli klara så jag kan kolla på dom..
Medans kan jag skriva här fast jag inte har något att berätta, egentligen...
Vart i byn nu jävligt länge, och jävligt skönt har det vart.
Älskling kom oxå dit på onsdag.
På onsdag blev det lite fest i byn, de slutade som det ofta kan sluta när det blir för mycket alkohol för vissa personer... Men det vart ju trevligt så länge det varade :) haha.
Festade lite hos Juuso huset på fredag med Älskling, Dogge, Theres, Josef och Erica,
Fia var oxå med en stund, men sen hämtade nå grabbar hem hon till pite, jäkla slyna.
For sedan vidare till Maunu, sen till Karre till J.T...
Då var det bara Dustin, Theres Johan-H och jag...
Resterande av gruppen for hem.
Åkte hemåt vid 3 på natta, men det var trevligt ändå, ingen baksmälla efter någon av dessa fester.
Skönt !
Men nu skall det bli nykter för mig ett bra tag framöver.

Jag älskar verkligen när hela min familj är samlad, Saga räknas dit oxå tycker jag...
Jag blir så glad av er !
Och Jäkla Ella hade blivit stor !
Hon är så söt, ser ut som en liten rumpnisse :P
Jaa, jag har haft det helt underbart de senaste veckorna.
Nu undrar jag varför jag skrev så mkt strunt, Jaja, kan vara kul att läsa när jag blir 64 år...
Man lär ju inte minnas hälften av sånna här små händelser.

Vi som skulle grilla och tvätta bilen idag, så regnar det :(
Meeeen å andra sidan smälter ju snön fortare då oxå.
Nope, nu drar jag.
Jo, Lotta, skicka lite bilder till mig på hotmailen, du vet nog vilka bilder jag menar, jaja,
tack och hej

Kommentarer
Postat av: lillasyster

ahaa.. har hunnit komma till stan, så jag har inte bilderna här =) och förresten så är din foundation i min sminkväska.. du, eller någon har väl råkat lägga fel. Inte jag iaf, för jag använder inte ens såna där klet. God kväll syster

2008-05-04 @ 22:31:53
Postat av: Nina

http://www.slutet.se/

förresten så är det jag som råkat lägga kletet fel, en var vidhandfatet å var i vägen så ja satte den i en väska...trodde det var lissas..

2008-05-05 @ 11:48:48
Postat av: Miaa

ja tack tack, hoppas du harre kul i byn =)

2008-05-05 @ 15:11:19
URL: http://actioonradar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0