Allt som händer har en mening...(?)

Öööh. nu vet jag inte om jag orkar dra till byn...
Känns som att jag inte orkar med det där huset just nu...
Men det är ju så jäkla kul när vi syskon samlas,
men Sebbe är kanske inte hemma ännu?
Men ändå...
Måste bestämma mig innan imorgon, förståss.

Sitter nu hos Emma, Miaa är oxå här, längesen man
såg den tönten : P
Idag har jag knaprat piller och medeciner,
har ont i skallen som tusan...
Har i af rört på fläsket idag, det känns skönt.

Jag längtar till onsdag...
Jag vet, jag tjatar mkt om att jag saknar min egen
lilla tönt, men jag måste få skriva av mig om det oxå,
ja, hela tiden, muahaha...
Eller är det datorn jag saknar mest ; ) haha vem vet?

Sen undrar jag vad som kommer hända den här sommaren,
hur allt kommer bli?
Kommer det vara en bra sommar?
Jag är facktiskt jäkligt orolig inför denna sommar.
Har börjat tänka, vad gör jag om 5-10 år?
Hur kommer mitt liv se ut då?
Det är en väldigt skämmande tanke i värld...
Men vem vet, kanske inte ens lever imorgon?
Man ska inte planera allt för mkt, kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0