jag älskar att vara militär

Inatt drömde jag att jag var på älgjakt, satt på pass
med mommo, moffa och Holger... Vi trodde vi hörde en älg
men plötsligt kom en elefant springande mot oss
och krossade en massa träd så tror jag den bröt ett ben...
Sen badade Uffe & Josef i älven, som var iskall.
Helt plötsligt var jag en militär som kröp runt i lera med bössa
och allt, så skrek jag; JAG ÄLSKAR ATT VARA MILITÄR ! ! !
Det var en skitkul och frän dröm men kan tyvärr inte lägga mer
ord på denna dröm....
Sen var jag i Juuso huset och där hände det en massa
konstiga och lustiga saker, haha,
Olga hade dom pangat bort,
men skaffat en ny liknande hund..

Kommentarer
Postat av: Tina

haha sjuk dröm ;P

2008-05-29 @ 17:47:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0