men kom hem nu då ! ! !

näääe, bara ca 9 dagar kvar till min älskling kommer...
Igår låg jag och tjurade i min säng från klockan sju på kvällen
tills att jag skulle sova.
Var elak med min älsking...
Fast jag var nog i självaste självaste verket arg på Lotta...
 Att smälla dörrar är väldigt skönt ibland.
Nu ska jag i af försöka sluta vara elak med min tönt.
Men jag blir facktiskt arg för att han kommer vara så länge borta från mig..
Inte för att det heller är hans fel... men ändå... haha...
Igår när jag skulle sova kändes det som när jag var liten
och inte kunde sova utan mamma, men nu var det Tony som fattades mig.
Så jag har bölat som en tönt :D
Så  kan det vara ibalnd.

Är nu hos Lotta med mina systrar och Saga,
mötte Ninni tidigare och var på stan, Peka var oxå med då,
hon förföljde oss.
Näe, nu ska jag inte skriva nå mer.
Emma vad gör du?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0